Οι Αστικές Συγκοινωνίες αποτελούν υποδομή με χαρακτήρα δημόσιου αγαθού, που παίζει σημαντικό ρόλο σε όλες τις πτυχές της κοινωνικής και οικονομικής ζωής μιας πόλης, με άμεσες επιπτώσεις στο περιβάλλον της και στην ποιότητα ζωής των κατοίκων της. Η κατάργηση, επομένως, του σκανδαλώδους καθεστώτος που απομυζούσε τους δημόσιους  πόρους για την αστική συγκοινωνία είναι κομβική Πρέπει, όμως, να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που ταλαιπωρούν καθημερινά τους επιβάτες, όπως τα ανεκτέλεστα προγραμματισμένα δρομολόγια που κυμαίνονται σε μηναία βάση  από 1/2 με 1/4 την καλύτερη περίπτωση, με αποτέλεσμα τον έντονο συνωστισμό στα λεωφορεία. Η αδυναμία να μπει κανείς στα λεωφορεία είναι σύνηθες πλέον φαινόμενο, με αποτέλεσμα ταλαιπωρία και μεγάλες καθυστερήσεις στις μετακινήσεις. Χρειάζεται, λοιπόν, άμεσος επαναπρογραμματισμός, ώστε να μοιράζονται τα ανεκτέλεστα δρομολόγια με ομαλό τρόπο. Επίσης, χρειάζεται προμήθεια νέων οχημάτων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας και διεξαγωγή νυκτερινών δρομολογίων.

Ένα άλλο πρόβλημα, που προέκυψε πρόσφατα, σχετίζεται με την εξίσωση των εισιτηρίων μέσα και έξω από τα λεωφορεία. Ενώ ως γενικό μέτρο είναι θετικό, είναι απαράδεκτο να χρησιμοποιείται για την εν κρυπτώ και έμμεση αύξηση της τιμής των εισιτηρίων μίας και δύο μετεπιβιβάσεων από 1,20€ και 1,50€ σε 2€ με την κατάργησή τους μέσα στα λεωφορεία. Τα εισιτήρια μετεπιβίβασης θα πρέπει να έχουν χρονική μόνο διάρκεια χωρίς περιορισμό μετεπιβιβάσεων. Επίσης είναι απαράδεκτο τα μηχανήματα να συνεχίζουν να μη δίνουν ρέστα!…